Menu
  • en_EN, us_EN
  • nl_NL

VMD Koster investeert in klanttevredenheid

Wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Het is onze uitdaging om klantprocessen zo in te richten dat onze service goed bereikbaar, foutloos en snel is. Daarom investeren wij in het verhogen van de klanttevredenheid. Een voorbeeld hiervan is het doorlopend meten van de klanttevredenheid. Dit levert veel waardevolle informatie op die wij gebruiken om de dienstverlening te optimaliseren.

De uitgangspunten van onze dienstverlening

Voor ons betekent een goede dienstverlening het beste advies over risicobeheer, verzekeren en pensioenen. Daar hoort ook een vriendelijke en klantgerichte benadering bij. Wij staan voor persoonlijke aandacht, deskundig en onafhankelijk advies en zoveel mogelijk gemak bieden voor u als klant.

Klantonderzoek door Trigon

Onze onafhankelijke en betrouwbare partner Trigon helpt ons bij het klantonderzoek. Wij delen alleen uw naam en e-mailadres en deze gegevens worden alleen gebruikt voor het versturen van de uitnodiging voor het onderzoek.

Hoe meten we de klanttevredenheid?

We willen veel weten, maar snappen ook dat weinig mensen zin hebben om een hele lange vragenlijst in te vullen. Daarom meten we met korte, makkelijk te beantwoorden vragen hoe het contact met de medewerker van VMD Koster was. Ook vragen we naar de NPS (zou u ons aanbevelen) en CES (is het eenvoudig om uw verzoek af te handelen).

Vervelende verrassingen voorkomen

Wij voorkomen vervelende verrassingen. Dat is onze missie en onze belofte naar onze klanten toe. We willen deze belofte altijd waarmaken en meten daarom ook of we daarin slagen.

Wat doen we met de resultaten van het klantonderzoek?

Uw feedback gebruiken wij om onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten bij de wensen en verwachtingen van onze klanten. Als iemand ontevreden is, kijken we hoe we dit op kunnen lossen en of we in de toekomst de ontevredenheid kunnen voorkomen. Als iemand tevreden is, kijken we hoe we ervoor zorgen dat hij of zij tevreden blijft. Op onze website houden wij u op de hoogte van verbeteringen in onze processen die voortkomen uit het klantonderzoek.

Lees ook de blog over ons klantonderzoek