Klantonderzoek

VMD Koster investeert in klanttevredenheid

Wij willen je zo goed mogelijk van dienst zijn. Het is onze uitdaging om processen zo in te richten dat onze service goed bereikbaar, foutloos en snel is. Daarom meten wij doorlopend de klanttevredenheid. Dit levert veel waardevolle informatie op die wij gebruiken om de dienstverlening te optimaliseren.

De uitgangspunten van onze dienstverlening

Voor ons betekent een goede dienstverlening het beste advies over risicobeheer, verzekeren en pensioenen. Daar hoort ook een vriendelijke en klantgerichte benadering bij. Wij staan voor persoonlijke aandacht, deskundig en onafhankelijk advies en zoveel mogelijk gemak bieden voor jou als klant.

Klantonderzoek door Viamet

Onze onafhankelijke en betrouwbare partner Viamet helpt ons bij het klantonderzoek. Wij delen alleen jouw naam en e-mailadres en deze gegevens worden alleen gebruikt voor het versturen van de uitnodiging voor het onderzoek.

Hoe meten we de klanttevredenheid?

We willen veel weten, maar snappen ook dat weinig mensen zin hebben om een hele lange vragenlijst in te vullen. Daarom meten we met korte, makkelijk te beantwoorden vragen hoe het contact met de medewerker van VMD Koster was. Ook vragen we naar de NPS (zou je ons aanbevelen) en CES (is het eenvoudig om jouw vraag beantwoord te krijgen).

Vervelende verrassingen voorkomen

Wij voorkomen vervelende verrassingen. Dat is onze missie en onze belofte naar onze klanten toe. We willen deze belofte altijd waarmaken en meten daarom ook of we daarin slagen.

Klantonderzoek VMD Koster verzekeringen

Wat doen we met de resultaten van het klantonderzoek?

Alle reacties worden persoonlijk behandeld. En ook worden de resultaten in teamverband besproken. Zo bekijken we doorlopend hoe we onze dienstverlening nog beter aan laten sluiten bij de wensen en verwachtingen van onze klanten. Als iemand ontevreden is, kijken we hoe we dit op kunnen lossen en of we in de toekomst de ontevredenheid kunnen voorkomen. Als iemand tevreden is, kijken we hoe we ervoor zorgen dat hij of zij tevreden blijft.

Het klantonderzoek heeft bijvoorbeeld geleid tot verbeterde gespreksnotities. Dit maakt het makkelijker afspraken vast te leggen en te delen met collega’s, klanten en andere betrokkenen. Het effect is dat iedereen beter weet wat hij of zij moet doen en de verwachtingen helder zijn voor alle partijen.

Lees ook de blog over ons klantonderzoek