Menu
  • en_EN, us_EN
  • nl_NL

Hoe beoordeelt u onze dienstverlening?

Wij willen de dienstverlening van VMD KOSTER doorlopend verbeteren. Hiervoor is het voor ons erg belangrijk om te weten hoe het advies en het adviesproces op u is overgekomen. Daarom vragen wij onze cliënten regelmatig via deze korte vragenlijst een review te geven. Het kost u niet veel meer dan een minuut. Om te meten hoe het advies wordt gewaardeerd, maken wij gebruik van Advieskeuze. Naast inzicht voor ons zelf, levert het ook inzicht op voor mensen die zich nog oriënteren op de keuze van een adviseur.

 

 

En hoe beoordeelt u onze schadebehandeling?

Ook na de behandeling van een schade vragen wij onze cliënten een korte (digitale) vragenlijst in te vullen. Uit de resultaten blijkt dat onze begeleiding bij de schadeafhandeling positief beoordeeld wordt. Zo vindt 91% dat het eenvoudig is om de schade in te dienen. 89% vond vervolgens dat de schade vlot werd afgehandeld. Het contact met onze schadebehandelaars werd goed gewaardeerd; 97% van de respondenten vindt dat hij/zij klantvriendelijk behandeld is. Op de vraag of de cliënt ons zou aanbevelen bij familie of vrienden antwoordt 95% ja. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend trots op. Het motiveert ons ook om dit niveau vast te houden.