Menu
  • en_EN, us_EN
  • nl_NL

Reconstructiekostenverzekering 

Bij brand- of waterschade is de kans groot dat ook (een deel van) uw bedrijfsadministratie verloren gaat. Een reconstructiekostenverzekering vergoedt de kosten van herstel van uw administratie. Daarnaast vergoedt deze verzekering de kosten voor reconstructie van gegevens in geheugens van computers en andere elektronische informatiedragers. 

Contact 

Wat zijn de verzekeringsmogelijkheden voor reconstructiekosten?

U kunt deze reconstructieverzekering los afsluiten of als onderdeel van de bedrijfsschadeverzekering of inventaris- en goederenverzekering. Heeft u ook andere kosten om uw bedrijf weer op te starten na schade, zoals tijdelijke huur van een bedrijfsgebouw of apparatuur? Dat verzekert u met de Extra kostenverzekering. Ook over deze verzekering informeren onze adviseurs u graag. 

Wat zijn de voordelen van een reconstructiekostenverzekering voor mijn bedrijf?

  • De verzekering sluit goed aan op de bedrijfsgebouwenverzekering.
  • Een reconstructieverzekering vergoedt de extra kosten die u moet maken om uw administratie te herstellen, zoals:
    • extra personeelskosten;
    • extra energie- of telefoonkosten;
    • kosten voor vervangende documenten en boeken;
    • huur tijdelijke ruimte voor het herstelwerk.
  • Onafhankelijk advies over verzekeringen en risicomanagement. 

Heeft u vragen? Stel ze aan een van onze specialisten.

Hans Raaphorst

Hans Raaphorst

risicomanager

0172 611 116

Maatwerk is onze business.
Alle specialisten