Risico-inventarisatie

Risico-inventarisatie

Brengt u de zakelijke verzekeringen onder bij VMD Koster? Dan zorgen wij dat u de juiste dekking krijgt tegen een scherpe premie. Daar stopt ons advies niet. Wij helpen u de verzekeringen van uw bedrijf doorlopend actueel houden. Bijvoorbeeld met onze risico-inventarisatie.

Hoe werkt de risico-inventarisatie?

De risico-inventarisatie is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening voor zakelijke klanten. Aan de hand van verschillende thema's kijken we of het risicobeheer nog op het gewenste niveau is.

Bij de inventarisatie kijken we naar alle bedrijfsrisico's en wat u doet om ze te beperken. Als er veranderingen zijn, geven we advies over hoe u hier mee om kan gaan. Met deze scan zien we ook welke verzekeringen aangepast moeten worden.

Onderwerpen van de risico-inventarisatie van VMD Koster

  1. Bedrijfsgebouw
  2. Bedrijfsuitrusting
  3. Bedrijfsstilstand
  4. Aansprakelijkheid
  5. Juridisch
  6. Cyberrisico's
  7. Vervoer, logistiek en bouw
  8. Personeel en inkomen
  9. Employee benefits
  10. DGA of ondernemer

Voordelen van de risico-inventarisatie

  • De risico-inventarisatie wordt uitgevoerd door uw vaste adviseur die uw bedrijf en omgeving goed kent.
  • Na iedere inventarisatie een overzichtelijk actieplan waarmee alle risico's onder controle blijven.
  • De verzekeringen sluiten altijd goed aan bij uw bedrijfssituatie.
  • Wij ontzorgen uw bedrijf zodat u zich kunt concentreren op uw afnemers en klanten.

Meer weten over de risico-inventarisatie? Maak een vrijblijvende afspraak.

Afspraak maken met een risicomanager