Menu
  • en_EN, us_EN
  • nl_NL

Schadebehandeling VMD goed gewaardeerd

woensdag 24 februari 2016

Na de behandeling van een schade vragen wij onze cliënten een korte (digitale) vragenlijst in te vullen over onze dienstverlening. Dit geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te evalueren en waar nodig te verbeteren. Als we naar de resultaten van augustus tot en met december 2015 kijken, dan blijkt dat onze cliënten onze begeleiding bij de schadeafhandeling positief beoordelen.

Hoge waarderingen

De schadeafhandeling begint bij het indienen van de schade. Van onze cliënten vindt 91% dat dit eenvoudig te doen is. 89% vond vervolgens dat de schade vlot werd afgehandeld. Het contact met onze schadebehandelaars werd goed gewaardeerd; 97% van de respondenten vindt dat hij/zij klantvriendelijk behandeld is. Op de vraag of de cliënt ons zou aanbevelen bij familie of vrienden antwoordt 95% ja. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend trots op. Het motiveert ons ook om dit niveau vast te houden.

Waardering onderdelen schadebehandeling

Onderstaande cijfers geven aan hoe de verschillende onderdelen van de schadebehandeling beoordeeld worden.

De telefonische bereikbaarheid:   8,2
De snelheid van terugbellen:   8,2
De snelheid van reactie op uw e-mail:   8,6
De wijze waarop u te woord bent gestaan:   8,8
De wijze waarop de schade is afgehandeld:   9
De mate waarin u op de hoogte bent gehouden van het verloop van de schade:   8
Hoe is uw ervaring met de expert?   8,6
Algemene indruk:   8,6

Verbeteren dienstverlening

Natuurlijk vinden wij het prettig om een compliment te krijgen, maar ook als een klant zijn of haar ongenoegen duidelijk maakt, is dit voor ons zeer belangrijke informatie. Wij streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren en nemen kritiek en suggesties bijzonder serieus.

Een snelle schadeafwikkeling heeft u zelf in de hand

Na een schade wilt u uiteraard dat alles zo snel mogelijk is opgelost. En natuurlijk ook dat de uitkering zo snel mogelijk op uw rekening staat. Wat kunt u doen om de afhandeling zo snel mogelijk te laten verlopen? Schadebehandelaar Raymond van Roon beantwoordt deze vraag in deze blog.

Heeft u vragen? Stel ze aan een van onze specialisten.

Raymond van Roon

Raymond van Roon

schadebehandelaar & teamleider

0172 245 964

Kijk ik naar het gras van de buren, blijken ze het niet te hebben!
Alle specialisten